Pinterest

Pin It

SØG / SEARCH

Thursday, January 6, 2011

Salg af tekstil perlekit

 Du kan købe et kit der indeholder alt det du skal bruge til de første 12 perler. Når du nu har redskaberne til at fortsætte din nye hobby, er det herefter blot træperler og stof , samt på sigt en opfyldning af din lim du får brug for.Ud over en udførlig vejledning,(OBS:Den er tilgængelig her på siden, så kan du nøjes med det - sparer du 50 kr. ;-)) der guider dig igennem processen med tekst og rigeligt med billeder, er der i kittet:
1 pensel
1 flaske lim (rækker til langt flere perler end de medfølgende.)
12 træperler
12 magnetiske perlepinde
Stof til mindst 12 perler.
(afgiv gerne farveønske - som vi prøver at matche - har du selv rigeligt med stoffer - kan du modtage ekstra perler i stedet for stoffet)
Arbejdsplade (lidt større end A3).Clips (monteret på pladen)hvor kanten fungere som ”tredje” hånd, hullet i clipsen som pensel holder.Selve clipsen er tørreplads, hvor dine magnetiske perlepinde sidder stabilt og godt. Det er rart at pladen er så stor, at den både fungerer som arbejdsplads - og som en bakke, hvor du hurtigt kan samle det hele på, når du vil holde pause ( men pas på - man bliver nemt perloman ;-)
Kittet koster ved henholdsvis afhentning/forsendelse kr.248/325.
Materialesæt uden vejledning henholdsvis kr198/265.
Vejledningen alene henholdsvis kr.48/65(igen OBS - der er gratis tilgængelig her på bloggen)

Vejledningen leveres i A4 format.

8 comments:

  1. Hej Dorthe. Tusind tak for tekstil perlekittet som jeg vandt hos dig. Jeg har desværre ikke fået det afprøvet endnu, men det ser rigtig fint ud og nemt at gå til. Er især vild med magnet-funktionen, så perlerne kan tørre frit:) Stoffet der er med virker 'behandlet' på en måde. Er det det eller kan man bruge al slags stof?

    ReplyDelete
  2. Kære Malene
    Velbekom'... ;-)
    Du kan bruge hvad du har af stof, det der er med i dit kit, er jo nyt - så måske der er lidt apparatur i, der får det til at føles lidt stift. Stof som det vedlagte foretrækker jeg.... og der er en gennemgang af forskellig stoftyper øverst på side 2 i din vejledning - med både plusser og minusser.
    God fornøjelse ;-)

    ReplyDelete
  3. Aha:) Tak. Det havde jeg slet ikke set endnu. Havde bare bladret vejledningen hurtigt igennem og billed-læst:) Tak for hurtigt svar!

    ReplyDelete
  4. Kære Malen

    Jaaaa:) - vejledninger er jo netop lavet "dobbelt" - både til de visuelle - men også til dem der læser ;-) ( hører selv ind under den første gruppe ) Du vender blot tilbage hvis der dukker spørgsmål op.
    Kærligst Dorthe

    ReplyDelete
  5. Hvor ser det godt ud, det kit må jeg bestemt have en dag :)

    ReplyDelete
  6. Hej Dorthe

    Jeg fik kittet i fredags, og lørdag gik jeg igang, jeg har fået lavet kuglerne, det er meget nemt med den udførlige vejledning både i tekst og billeder.Man skal dog passe på med ikke at få lim på pindene, eller i hvert fald løsne kuglerne så de ikke kommer til at side for fast, for så er de meget svære at få af, få den konto flækkede min stærke mand en af pindene. Hilsen Connie

    ReplyDelete
  7. Kære Connie

    Godt med tilbagemeldinger - tak for - jeg vil tilføje et par ord inden næste omgang går i trykken ;-)- og ligeledes lave et indlæg her på bloggen.
    Jeg nævner i vejledningen, at man skal føle på perlen, og trykke med pinden osv.( så er den jo afmonteret ) - men netop når man så "kun " mangler yderligere lag lim - kan man jo ikke vide - at man lige skal tage perlen af pinden og vende den - (derved får man også en helt jævn fordeling - når man veksler mellem hvad der vender op og ned på perlen når den tørrer) - jeg sender sig lige en ny pind ;-)- Som jeg skriver i vejledningen bruger du lidt sandpapir eller skraber med en lille kniv - hvis - og her.... når ;-) - der kommer lidt lim på dine pinde og igen tak for tilbagemeldingen og fortsat god fornøjelse.

    Kærligst Dorthe

    ReplyDelete
  8. Hvad koster perlekittet, vil utrolig gerne købe et, har sendt en sms bested af sted til dig.

    ReplyDelete