Pinterest

Pin It

SØG / SEARCH

Friday, February 4, 2011

Cup cake

Skønne cup cakes - lavet af Silk clay, Foam clay - lidt lak og maling ;-) Formene er Vivi gade papir - kørt gennem "bølgepapmaskinen" . Kagerne er SUPER kalorielette ... velbekomme !

Kære Mia - Jeg får ikke lige taget billeder pt. så jeg fandt et mere af de gamle - og det ER som de andre ret dårlige med lyset  - men jeg håber du overlever ;-) her kan du se et bær - både fra siden og fra "oven"  -  (klikker du på billedet - bliver det rimeligt forstørret ) så ja, de er hule - selve bæret er trillet af bitte små kugler, jeg blot har lagt mod hinanden - så klæber silkcalyen til sig selv  - ( og ja de er lakerede - efter de er gennemtørre) - synes du det er lidt for småt at sidde med - bare sådan, kan du blot tage fx. spidsen af en kuglepen - beklæde den med husholdningefil - og lave bæret hen over spidsen - så bliver det helt ukompliceret -  god fornøjelse .. og spørg endelig hvis du vil vide mere.
Det er en super ide du kom med - jeg vil helt sikkert forene en cup cake og en danserinde , men du ved .. det der med tiden.. det er altid det det kniber med.
Skal du lige bruge en sjov lille hilsen - er det hurtigt at lave lidt skumfiduser eller andet slik .. især fiduserne er FAKE når det er bedst .. både på grund af overflade og letheden.

No comments:

Post a Comment